Bestelling volgen

Wil je weten waar je Foodello-pakket zich momenteel bevindt?

Je kunt je bestelling volgen via de Track & Trace van PostNL. Daarvoor heb je je postcode en de track & trace-code nodig die je in de verzendbevestiging ontvangen hebt. Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en aan de vervoerder is meegegeven. De e-mail wordt verzonden met de titel: "Uw bestelling is verzonden.".

De traceercode is een lange nummer- en lettercombinatie en begint met 3S. De traceerpagina van PostNL vind je via deze link.

Wat te doen, indien de bezorging niet vordert?

Lijkt het dat de bezorging van je bestelling lang duurt en voor meerdere dagen niet vordert in de Track & Trace? Neem dan direct contact op met de klantenservice van PostNL zodat zij kunnen achterhalen waar je pakket zich bevindt. Je kunt uiteraard ook contact opnemen via e-mail ([email protected]) of de chat rechts onderaan deze pagina.

Foodello.nl maakt gebruik van cookies. Wanneer je foodello.nl bezoekt, worden er cookies op je computer opgeslagen. Cookies worden gebruikt om je een betere gebruikerservaring te kunnen bieden. Meer informatie over cookies