Favorieten
 0,00
Minimum bestelbedrag €20
Gratis bezorging vanaf €35 ›

Levering en betaling

Levertijd


Onze levertijd is momenteel:

1–3 dagen

Verzendmethode

We leveren de bestellingen in Nederland met de thuisbezorging van PostNL. Dit betekent dat éénmaal geprobeerd wordt de bestelling op het bezorgadres te bezorgen. Indien afwezig, wordt de bestelling bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt afgeleverd. Je kunt, vóór bezorging, een alternatief afhaalpunt kiezen in de PostNL app.

Verzendmethode

Prijs

Gratis verzending

PostNL standaard thuisbezorging

€1,90

Gratis voor bestellingen boven €35,-

PostNL B2B bezorging€29,90 per 500kgNiet van toepassin

Volg je bestelling


Wil je weten waar je Foodello-pakket zich momenteel bevindt?

Je kunt je bestelling volgen via de track & trace van PostNL. Daarvoor heb je je postcode en de traceercode nodig die je in de verzendbevestiging ontvangen hebt. Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en aan de vervoerder is meegegeven. De e-mail wordt verzonden met de titel “Je bestelling is verzonden”.

De traceercode is een lange nummer- en lettercombinatie die begint met 3S. De traceerpagina van PostNL vind je met deze link.

Wat te doen als de verzending niet vordert?

Lijkt het erop dat de bezorging van je bestelling lang duurt en voor meerdere dagen niet vordert in de track & trace? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via e-mail ([email protected]) of via de chat rechts onderaan deze pagina.



Betaalmethoden


Je kunt je Foodello bestelling altijd veilig betalen, ongeacht de betaalmethode. De betaling vindt altijd plaats via de check-out van onze betalingspartner Klarna. De betaalmethode kun je kiezen voordat je de bestelling bevestigt.

Je kunt de geschikte betaalmethode kiezen uit de volgende optie:

  • Klarna factuur per e-mail: 30 dagen betalingstermijn zonder extra kosten

  • iDeal

  • Creditcard

  • Automatische incasso


De Klarna-factuur wordt binnen enkele werkdagen na het plaatsen van je bestelling per e-mail toegezonden. Bij vragen over de betaling, vragen we je om direct contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.